MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR
Curs in data de 20 februarie 2020

Profitul companiei se castiga in achizitii

Societatea noastra este supusa unui permanent proces de schimbare. Clientii si pietele se schimba, produsele si serviciile se schimba, concurenta si globalizarea exercita un impact masiv asupra preturilor intr-o lume in care cerintele de calitate si disponibilitate sunt mai mari de la o zi la alta, iar crizele tot mai frecvente cresc presiunea asupra profitului si dezvoltarii sanatoase a companiilor. In acest context achizitiilor le revine un rol din ce in ce mai important in viata economica a fiecarei companii.

Invatati la acest curs cat de important este managementul profesionist al achizitiilor, care este rolul achizitiilor in asigurarea performantei companiei, cum sa organizati eficient activitatea de achizitii, cum sa alegeti si sa evaluati furnizorii, care sunt categoriile de costuri de care trebuie sa tineti cont, ce inseamna analiza pretului, cum sa stabiliti un echilibru eficient intre pret – calitate – service, care sunt metodele de reducere a pretului si costurilor, cand este rentabil sa produceti in regie proprie si cand sa cumparati de la terti, ce inseamna analiza valorica a produsului, metoda KAIZEN, comunicarea si negocierea in achizitii.

Teme abordate:

– Contributia achizitiilor la succesul companiei
– Organizarea activitatii de achizitii
– Analiza ABC/XYZ
– Analiza de portofoliu
– Cerere de oferta (RFQ)
– Total Cost of Ownership (TCO)
– Decizii „Make or Buy”
– Alegerea si evaluarea furnizorilor
– Tipuri de contracte
– Analiza pretului (QAF)
– E-Procurement
– Advanced Purchasing
– Matrice decizionala
– Negocierea in achizitii
– Argumentare
– Strategie si tactica
– Puterea gandului in negociere
– Solutii individuale

Data: 20 februarie 2020

Durata: 1 zi, 9.30-18.00, inclusiv pauzele

Locatie: Electromagnetica Business Center, Calea Rahovei nr. 266-268, sector 5, Bucuresti

Taxa de participare: 990 RON (plus TVA)

Lector: Dr. Ec. Mihai N. Radulescu

Pentru înscrierea unui număr de minim 3 participanți din cadrul aceleiași companii beneficiați de un discount de 10% din taxa de participare pentru fiecare participant în parte.